Hur jag sminkar mig.

 ?

Många har frågat/undrar hur jag sminkar mig..
Och det har jag redan gjort ett inlägg om men jag kan gärna
berätta igen för er som är extremt lata av er och inte orkar
bläddra bak o leta ;) men jaja allt för er!

1. Lägger först på en underlagskräm (för att sminket ska sitta länge & inte försvinna under dagen)

2. Sen lägger jag på "mineral puder foundation" som jag började använda för ca. En månad sedan och det rekomenderar jag för ett jämnare resultat om man vill se så naturlig ut som möjlig. Den är skitbra!

Denna har jag! Kostar ca. 130:- bara.


3. Sedan tar jag på solpuder på kindbenen, hakan, pannan & lite på näsan! (ja som de flesta andra gör..)
4. Lägger på mascara! Villket går jätte snabbt för mig för jag har redan jätte mörka ögonfransar och långa så jag behöver liksom inte lägga på flera lager då ser det bara kladdigt och äckligt ut!

Har ni några frågor är det bara att fråga,
Peace!

Hur sminkar ni er? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0