Hemma hos Hanna babe!

Nu har vi kollat klart på första filmen - legaully blond den den var inte speciellt bra tyckte inte jag iaf! Fast kollade knappt på filmen vi satt mest och snackade. :) Men jaja the boys sitter och dricker öl och vi tjejer dricker coola! Haha jag är fortfarande bakis och ingen lust för å dricka idag när det ändå inte är fest. Men iallafall nu ska jag och Hanna, ronja dra ner till Vallås centrum och träffa alexander osv.. Sen ska vi köra moppe! =D Trimmad ;)
haha inte kört på ett tag och tagge lovade mig att jag skulle få köra hans ;) hihi.

Jaja jag bloggar när jag kommer hem ikväll eller nåt, HA DE NICE BREEEE!


Btw någon som har sätt den nya harrypotter? haha har ju inte sätt den ännu efterliven som jag är ;)
men många har klagat på att den är sämst men va tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0