Lär känna mig.

Hej sööööööötnosar! Nu slänger jag in en lista istället för att svara på frågorna från frågestunden! Så här kommer en lista om mig, jag tror nog ni får svar så det räcker från denna listan!

Om dig (vänner, familj)

Ditt fullständiga namn? Viktoria aka' vicky Larsson
Vart bor du? i Halmstad!
Bor du med båda dina föräldrar? Nope inte just nu.
Har du några syskon? ja tre bröder , ren plåga fyfan!
Trivs du hemma? Mja de duger men vill så jävla gärna flytta till egen lägenhet!
Bor du i hus eller lägenhet? Lägenhet men ska förmodligen flytta till hus snart.
Har du många vänner? Jag har både många och dem bästa! KÄRLEK TILL ER <3
Läser dina vänner din blogg? ja de flesta gör de (säger dem iaf) ;)
Vem är din absolut bästa vän? Har några stycken men Emma, bella & Alexander tror jag.
Brukar du umgås med killar? Yes ibland oftare en mina tjejkompisar faktiskt, what can i say? I love boys :)
Hur många har du på din msn? Vet inte ritkigt runt 850 kanske
Känner du alla på din msn? Nej de gör jag inte
Har du träffat någon genom nätet? Japp rätt många
Är du blyg inför din familj/släcktingar? Nej varför i helvete skulle jag vara det? :p
Vad gör du helst på helgerna? Umgås med kompisar, myser, festar.
Vad tycker du om "bad boys"? Jag värkar verkligen tycka om dem eftersom att jag faller för dem over and over again.. Jag hatar mig själv för att jag alltid gör om samma misstag men som sagt killar är svin. (ibland)
Vad tycker du om "känsliga, blyga killar" Ehm ingen åsikt direkt tycker det är fett drygt då blir det bara pinsam tystnad uh i don't like it då tar jag hellre en riktig pratkvarn :D
Brukar du umgås med din familj på helgerna? Haha noway dem träffar jag ändå varje dag annars de räcker gott och väl :)


Kärlek

Är du singel? Jaa
När fick du din första riktiga kyss? hm vet inte riktigt i 6an tror jag HAHA!
Hur många har du haft sex med? Finns nåt som heter privatliv?
Har du haft någon pojkvän? yes ofc.
Hur många serriösa förhållande har du haft? ehm serriösa... typ 2 kanske
Har du varit riktigt kär någon gång? Yes i have!
Gillar du någon nu? Jag tror det.
Har du gillat någon utan att berätta de för honom/henne? Ja de har jag
Isåfall varför? Kompliserat men för att dra lång historia kort; jag gjorde ett misstag & han slutade gilla mig innan jag hann berätta hur jag kännde för honom!
Har du lätt för att få killar? Ja men dock faller jag bara för players hela tiden..
Hur många har du hånglat med? Eh haha jag har faktiskt ingen aning orkar inte räkna diretk :)
Är du romantisk? jag vet inte, Killar är jag det? haha.

Bloggen

När började du blogga?
Hm jag började blogga år 2008 från och tillbaka haft en del bloggar men ingen av dem var tillräckligt "mig" om man säger så och dem var inte intressanta de var mest bloggar jag hade där jag kunde skriva av mig!
Hur många läsare har du per/dag? Jag har ingen aning jag är inte så noga med att kolla statistiken men jag har nog en del nyfikna där ute som läser ;)
Vill du att din blogg ska bli "känd" är det därför du bloggar? Nejnej jag bloggar inte för att bli "känd" som Kenza, kissie osv! Jag bloggar mest för min egna skull men det är klart vem vill inte ha en känd blogg liksom? Men nej jag började inte blogga för att bli känd utan jag bloggar för att jag tycker det är grymmt kul! (oftast) hehe.
Läser du andras bloggar isåfall villka? Jadå det är alltid kul att läsa andras bloggar och få insperation och jag läser oftast kissies blogg för att hon provicerar så jävla bra hennes blogga är som ett "skådespeleri" som hon själv har berättat! Men det roligaste är att mer än hälften av hennes läsare är så jävla blonda i huvet för dem går på hennes jävla spel och tror att hon är sån på riktigt? haha ni är så jävla efterblvina! :)
Vad tycker du om bloggaren dessie? Vem fan är det?
Tjänar du något på din blogg? Nej det gör jag inte :) men dock skulle de vatt kul med lite extra cash i fickan då och då! hihi



/ Love vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0