H I S S A R / D I S S A R !




Höstlov! Hissar jag verkligen! Skönt o ha en hel vecka o bara umgås med alla,
festa, slappa, ja bara ta det lugnt helt enkelt! Live your life! En fet hiss till höstlov!

Foki! Hissar henne för att hon kör sitt race, hon är sig själv & ingen annan. Urgillig tjej det märker man bara av att läsa hennes blogg varje dag att hon är verkligen som hon framställer sig i bloggen! Och hennes blogg är verkligen värd att läsa + hon har sjukt fin stil, hår.. Ja hon har allt. Foki = en förebild! Och hon är inte lite kreaktiv?! Kolla hennes naglar, ingen är perfekt men om det är någon som är så nära perfekt man kan komma är det hon! :) GO FOKI! :D  Läs hennes blogg här; www.Fokis.se






Pengar!! Pengar är så jävla behövande, jag älskar när jag har massa pengar men mitt problem är att jag tar slut på dem så jävla snabbt! Attans att jag aldrig kan spara... Men jag försöker. Men nu är jag total urfattig! Poooor..
Men jag hissar pengar ofc, för just nu är det behövande! Jackor, skor, kläder... Fan så mycket jag behöver just nu! GE MIG PENGAR...    - ååh bara för det kom mamma in med pengar? snacka om sammanträffande? haha scary! Bara för de dissar vi min mamma samtidigt! ;)

Jeans leggins! Vissa säger att dem är fula. Men noway jag älskar jeansleggins, dem sitter perfa på mig! Iaf ett par jag har, de andra är för stora... Fast jag viker ner kantan vid midjan för annars ser röven fucked up ut?!
Men annars älskar jag dem! Speciellt dem från Gina tricot. Vad tycker ni?


Gina Tricot! När jag nämnde jeansleggins kom jag och tänka på Gina tricot.. Måste ju fan hissa den affären med! För jag älskar den, där finns alltid nåt. Och deras kläder är både sköna och snygga!!
Finns både kläder från vardag till party! + det är inte alls dyrt. Snygga kläder för billigt pris? Hur bra som helst! (y)

Musik! Är typ som besatt vid musik.. Kan inte vara utan musik? haha det går verkligen inte. Alltid innan jag går och lägger mig lyssnar jag på musik.. Kan inte somna annars... mm jag lovar det är så! Älskar att ligga och lyssna på lugna låtar och tänka på allt eller bara shaka loss på dansgolvet med några riktigt najs(iga) låtar! ;)
(som jag ska göra på torsdag, dåå fan!)







Sony eriksson-mobiler! Dem fattiga mobilerna som man köper från tre butiken, beställer - ja whatever ni fattar! Dem är urkassa. Går sönder så jävla lätt och det är faktiskt inte mitt fel, jag skyller helt och hållet på mobilen! För den är urkass , haft den i typ 3 månader och den är redan broke?! Patetiska mobiljävlar! Har typ haft sony eriksson sen jag fick min första mobil .. Kanske dags o byta? Aja nu är den på lagning iaf... Undra hur länge den håller denna gången!?

Det dåliga vädret! Fet diss till detta äckelvädret.. Är det inte regn & blåsigt så är det iskallt och äckligt!
Hatar verkligen vinter då man måste ha på sig överdrivet mycke kläder för att inte frysa röven av sig när man går ut. Stora feta jackor, varma skor, mössor, vantar, tjocka tröjor... Ja ni fattar?    håll bort kallheten och regnet från sverige så skulle allt varit perfa. HIT MED SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: jenni

vrf sätter du musik på diss? ;o :P

2009-10-27 @ 19:41:46
URL: http://jenniandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0