Clubexperience = flipp & flopp.

hejhej bloggen. Nu har jag lite tid över så kan blogga nu. Ehm gårdagen var toppen (de jag minns iaf, haha hemskt o få minnesluckor men jaja..) Drog in till stan en sväng och köpte en festklänning! (från bikbok) super snygg, kort klänning. ah! Och sedan blev det hämta ut dricka och sedan hem och fixa oss at my place!
hm ja sen blev det ta bussen till Fyllinge och förfesta hemma hos Ralle, skojjskojj! Körde något kortspel fattade inte men det gick ut på att om man "förlorade" eller ah nåt sånt fick man dricka antal klunkar (sprit då asså) haha och jag fick då dricka en del för jag sög. Men jaja sen begav vi oss te bussen och åkte in till stan och där träffade jag Natta baby och hennes kompis! =) Sen tog vi antagligen bussen från österskans... minns inte haha men jaja inte så nödvändig info!

Sen när vi väl kom till galejan var det smockat med massa folk, kännde en jävla massa så de va jävligt trevligt! =D Men det var jävligt dåligt att det kom in en massa 94;or och även 95;or, hallå liksom? de va fan för gymnasie elever for gooodsake!! menmen jag hade jävligt kul iaf. Fast natta. N kom inte in för hon var för packad lr nåt i den stilen? jävligt illa så hon blev körd till polisstationen och fick ligga i fyllecell JÄVLIGT ÖVERDRIVET! Gosh jag blir så jävla lack... Jag var själv minst lika full men jag kom in för jag var "snäll" mot vakterna, huh? sicksick... Men jaja jag ska va nöjd för att jag kom in! Träffade massa snyggingar med ju ;) graow.. När det var slut vandrade jag o natta (den andra natta) och Lovisa hemmåt.. Gick barfota för hade så jävla ont i fötterna av allt dansande! Sen skilldes vi åt för de skulle åt ett annat håll & jag gick hem med grabbarna! =) eller till donken... och käkade, sen var jag i stan en stund och träffade Jossan, felle och gibbe! Satt och snackade tills jag nyktrade till så var väl hemma vid 4 på morgonen ungefär....hehe.

Aja det var min kväll ungefär, inte så kortfattad! haha.




På bussen igårkväll( eller ah förgår kanske man får säga eftersom klockan är 01.19 nu!)


På bussen påväg till Ralle , ahha!


at my place!




Natta & Emz <3

Sen glömmde vi ta kort under resten av kvällen sry! Men så brukar det
bli, heh.


Kommentarer
Postat av: naaatta

wuhu it was fun! :D förutom polisen då men -.- fix, förfesten, och bussen vart riktigt kul iaf :D :D <3

2009-11-15 @ 02:03:30
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej! Fin blogg! :)



Skulle du vilja titta in i min blogg? Och komentera !? :D

För det skulle ju vara jättesnällt! :)

Kram

2012-01-09 @ 10:31:47
URL: http://emmabells.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0