Att man kan ha så kul när man handlar.. haha!

Hejhej, hur är det med er? med mig är det bra i allafall! Fått hem tre brev såg jag nyss, hm undra va de kan va? får väl titta efter lite senare orkar nt nu, haha lat! men jaja har inte gjort så mycket idag .. eller okej jag och L*** har gjort världens tabbe idag! Men det tänker inte inte avslöja för er iallfall inte just nu hehe. Får väl se om det var något positivt eller om det förstorar upp saken ännu mer men jaja det får vi reda på imon!
Nu ska jag dra och käka i stan med älskling :) .. nej det är inte min pojkvän som jag vet att ni sitter och tror att det är när ni läser det, eller är det ... Hm ;) Något ni får lista ut själva!







(När vi skulle hjälpa emma och handla, på hemköp) Hon kunde inte bestämma
sig för villket toa papper hon skulle köpa (HAHA?!) Så jag hittade detta toapapper
som jag tyckte såg emo aktigt (Y)

Jag: detta kan du köpa det är ser "emoaktigt ut"
emma: hahah det spelar väl ingen roll villket toapapper jag köper det är inte precis som min ******* ser/bryr sig villket toa papper jag använder?
jag: jo det vet man aldrig, det måste ju ffs va snyggt!
alla: hHahahahahah

Skämt å sido ;)  Ingen förstår våran dåliga humor men det är ingen som bad er heller så! ;)



Hahhaa villket toa papper tror ni vi köpte nu då? Detta, emopappret
eller inget av dem?!                


Xo Xo wviccii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0