ÅT helvete med mobiljävlen!

Gah blir så trött på denna jävla mobil! Den var skitbra i början men nu fungerar typ ingenting på den längre? Om jag ska snacka i telefon måste jag ha högtalarn på för att den grejen man lyssnar på (utan högtalarn) den är sönder så man hör inte ett skit! Sen blinkar hela skärmen som en fucking sprängd blinkis som inte kan sluta blinka! (jävligt störande när man ska smsa...) Sen är knapparna skit sega och när man ska typ smsa tar det hundra år! Fan har haft denna mobilen i typ några månader och den är redan sönder trakaserad...Vad är det med mig och mobiltelefoner igentligen.. Alla jag har haft har antingen bara slutat fungera eller blivit vattenskadade, fuck säger jag! Gah nu blev jag på dåligt humör bara för det, suck..'



Kuk*helvetesmobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0