ÄNTLIGEN!

Wow säger jag bara! Äntligen funkar det att logga in på bloggen?! Fan den har varit helt fucked up!
Inte kunnat blogga på typ två dagar började nästan tro att någon hade kommit på mitt lösenord och bytat? ash det var väl bara nåt problem men whatever äntligen funkar den!

Igår va en grymmt kul kväll i allafall! Med härligt folk, speciellt Jag och Natta va på G! Fullfart =D hihi.
Blev att jag stack in te stan med emma o karl först så drog vi in till donken för emma skulle käka :)
sen satt vi där inne o chillade bara för det var så jävla kallt ute, visst är det svinkallt?! Iaf här i Halmstad , ushush.
Men jaja sen träffade vi då natta och hennes polare och dem var redan packade haha!  Men sen skulle emma hem buhu riktigt tråkigt och har inte hört något från henne idag börjar nästan bli lite orolig? borde jag va det?! Emma ring mig om du ser detta för du svarar inte på sms eller när man ringer! ♥

Men i allafall sen började vi också dricka men festen vi skulle till va typ nerlagd.. eller något sånt ? suck! Så det blev att vi stannade i stan och träffade massa nya goa människor ;) dock hamnade jag i bråk som vanligt dåda men den killen va fett kaxig! Fyfan säger jag. Aja kvällen slutade väl som vanligt att min telefon bombades av sms och telefonsamtal gaah blev galen så jag stände av mobilen, ehehe bad! (a)
Menmen hade en sjukt bra kväll och nu längtar jag tills den 29;e oktober som kommer bli kanon!
Förfesta med brudarna och sedan bege oss till Club Experience det kommer bli sick ;).

PUSS så länge nu ska jag ta en lååång dusch sedan dra till en kompis och ha filmkväll, myyys!
men vi hörs innan dess (efter duschen....!)




My bff i love you, gör allt för dig bästavän & det vet du.  ♥

Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

tack gmm de du gjorde för mig igår betyde så himla mkt:( skulle aldrig klara av de utan dig och karl ni betyder fan allt för mig och kmr alltid göra de<333

2009-10-18 @ 00:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0