all 4 one.

Hellu sötnosar! =)

, Är på dåligt humör för min mobil har laggat sönder totalt! =(
Har redan berättat vad som är fel med den så orkar nt ta det igen
men nu kan jag inte äns smsa? fan måste lämna in den imon! Jaja har inte gjort ett skit idag eller jo stack till kattegatt en stund för emma tvingade med mig, suck haha! Aja hon skulle försöka sälja sina tio biljetter haha villket inte gick så bra men jaja, hon fick typ såld en till Nata? haha.
Sen drog vi in te stan lite men blev ba en snabbis. Sen stack jag hem och tråkat sönder bara
för mina tråååååkiga kusiner har varit hos oss så jävla lame! Aja imon vet jag inte vad jag ska göra, hitta på nåt?

Btw ngn som vill glo film med mig i helgen eller nåt? hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0