A reall beauty

Hej allesammans! Nu har man käkat lite chips och kollat på tv med Bellan , myysigt! :)
Hon drog nyss hem för hon mådde inte riktigt bra men igentligen skulle hon slaggat här men
det blev tyvärr inte så, krya gumman! Aja så nu blir det väl att jag lägger mig tidigare ikväll i allafall
så man är fulltaggad tills imorgon, wihooo! Festa rejällt imorgon så taggatagga! Ska in till stan med tjejerna imorgon och fixa lite grejs & ska även se om jag hittar en snygg klänning tills kvällen, hoppashoppas!
Får se hur det blir med när och vart vi ska fixa oss men det blir väl antagligen hemma hos mig eftersom ingen annan bor i stan? sen begär vi oss till fyllinge och förfestar hemma hos Ralle snällish! =D

Men jaja här kommer några "fest klänningar" hmm.. Något man skulle kunna ha imorgon??


           

Alla kommer från Ginatricot! Hm vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0