You only live ones.

varje gång jag öppnar upp mig får jag mitt hjärta sårat,
hur sorgligt de än må låta är det sanningen and it kills me inside
and out. ♥
menmen jag är bara 16 - life goes on bitch! You only live ones!
Våga ta risker, jag har tagit jävligt många genom åren men det har fått
mig dit jag är idag.. Ingen bra plats kan jag berätta. Men man måste våga chansa
för att komma någon stanns här i livet.. Så är det! Men vem är jag som snackar
det rådet tog jag för ett år sedan sen dess har jag slutat ta risker o bara stäng ute alla.
Mina närmaste vänner - de som kännt mig längst / som känner mig bäst har märkt
hur jävla mycket jag har förändrats sen förra året. Jag hade mer självförtroende då
nu är det helt borta kan jag ju säga & det har sina olika anledningar varför ,
Vad jag vill få ut av detta är att du alltid ska vara dig själv, ta inte åt dig av andras
nedtryckande åsikter, be you - varför spela någon annan som redan finns?
Alla är vi unika på sitt sätt, så fuck off alla äckliga h*rungar där ute som gör så folk sjunker till botten.



Bilden e tagen från i sommras, haha kom ihåg hur stolt jag var över den...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0