so naughty.

Hej bloggen! Japp då har man nyss duschat, så jävla skönt! Satt nyss och tänkte på att jag inte kollat på kissies blogg på typ 3 veckor? Jag brukar alltid kika in i hennes blogg men den har blivit så jävla uttråkad.. Hm hur ska det sluta för henne igentligen.. En wb kändis som inte har något vett i skallen som kopierar allt dessie gör.. Haha en väldigt mogen 18 åring va... hah i don't think so! Aja nog om det ludret. (6)
Har vatt ute och gått med Jossan en runda för en stund sedan, myys! Behövde komma ut och bara snacka massa skit med henne - bästavän!
Drog inom donken en snabbis och köpte chease - typ fettma? ööh banta liksom!
Aja så träffade vi Johan, rickhard & jonte så vi stannade kvar och snackade en stund! Härliga killar :)
Sen drog jag hem för skulle hjälpa brorsan med en sak!

& nu sitter jag här och har fett tråkigt.. Kikade in på Dessis blogg och hon hade en tävling och såklart är jag med och deltar, as usuall. Varit med i så många att jag tappat räkningen hehe ;$ Men det är alltid kul!
Får fan hoppas på vinst nån gång. :D


Ååååh! Ge mig sommaren tillbaka, ffyfan va kul vi hade! SOMMAR! Fuck vintern, så jävla
kallt och aaah... Varför inte ha sommar året runt? det skadar fan ingen.
Vinter är till för tråkmånsar som sitter inne hela dagarna! Neh ush, sommar ska de va!
Nästan så man funderar på flytta utomlands ffs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0