rubriker är som sagt inte my stile!

' tjenis penis! Sa att jag skulle blogga när jag kom hem men så bidde det icke, men aja här har ni mig.
Jag börjar bli riktigt orolig över en grej.. men det känns som det inte kan stämma men man vet aldrig!
Ska ta och snacka med någon om det imon för rädd börjar jag ärligt talat bli.. !
jaja nu ska jag inte tjata om det.
Vad har folket för planer för helgen da? Själv är man fest sugen!
Inte festat sen club experience höhö ;) Så någon som är på på att festa i helgen?! Då är det bara att höra av sig vettni! :D (inom halmstad då ofc!..) & jag håller på och planerar med några tjejkompisar inför nyår... REDAN?! tänker ni. Men ja man måste vara i god tid ute om man ska planera fest osv. STOR FEST DVS ohyah!
Låter riktigt najs eller hur? Men syndsynd för bara dem som känner mig får komma! så ni som nt känner mig - feel the pain bitches ;). Vet dock inte riktigt än om det blir av, men ska snacka med en annan polare imon om en lokal osv. JAJA! Detaljerdetaljer...

Hur har eran dag varit idag annars? Min har varit riktigt chill - inget unusall som har hänt. Så chill vill ja då säga er!  nää nu ska jag lägga mig och kolla film! Hm ,

goodnight!


Här får ni lite gammla bilder ;)






Klicka för större bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0