Med kusinen



Hejhej! Sitter här med Gustav :) (kusin) Har kollat på one tree hill & nu sitter vi i soffan och kollar på Las Vegas!
Eftersom gustav älskar den serien? tycker den suger... aja!
Blir lite glass till de med, mumms!

Men ska snart dra mig hemmåt.. Börjar känna mig lite krasslig igen, fyfan. Vill inte bli sjuk men om jag blir ytte lite sjuk är det bra då behöver jag inte ta någon äcklig "grissvininfluensan spruta" mahah :D
Vill ju som sagt inte ta den. Fan onödigt.. Nej det är inte att jag tror det kommer göra ont utan tycker det är onödigt eftersom typ alla blir sjuka av den & att jag får svininfluensan är inte så stor + ja kommer inte dö ändå så! Tramms tramms!

Aja imon ska jag dra till polisen och hämta mitt legg! Behöver verkligen det nu, har glömmt bort det i en vecka men imon ska de hämtas. Sen ska jag nog träffa emma en stund :) ♥

Ni får ha en fortsatt bra dag/kväll, så hörs vi när jag kommer hem? Aa det gör vi!

XoXo Vickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0