Leka med Jossan

♥ Hej sweetys! Sitter och segar framför datan var snabb idag
så är redan färdig fixad så nu är det bara att vänta in jossan!
 Sen ska vi väl dra ut och kanske på fest ikväll! =D är igentligen sjuk
men har knarkat massa tabletter under hela dagen typ så har frisknat til :D
har bara de förbaskade hostan kvar..men what too do huh? Aja ska väl fixa lite till då
när jag ändå har tid ;) för jossa är seg som en snigel as usuall!





Bilder från igår


                                                      Jojjo, jag och natta ♥

♥ Love u girls!

eh... fråga mig inte äns vad jag gör..
oförberädd bild. NEJ jag petar nt i näsan JOHAN! HA HA

Jag och natta sötnosen! (innan utgång...!)

-
och nej vi festade inte igår det blev inte av tyvärr. Men hade kul med
mina tjejjor ändå (L)

Puss vi hörs antagligen imon eller senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: naaatta

aw <3 :) snygga vi är ;D shit va snygg din blogg blivit !:) <3

2009-11-30 @ 22:23:56
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0