Jag vet att ni saknat mig

Men tjenare bloggen! Mahah nu blev ni förvånade va, hähä. Aja jag har varit lite avslagen varit borta ett tag som sagt. Men det är ju min blogg så whatever. Ibland har man blogglust ibland inte & så men nu har jag fått tillbaka den lite. Men har faktiskt inte haft tid heller så det har ju inte bara berott på att jag inte haft blogglust men jaja nog om det. Nu är jag tillbaka för tillfället i allafall! Ni kanske får mig att stanna med lite kommentarer och inkikande här då och då ;) Antar att jag förlorat mina läsare eftersom jag inte varit aktiv men börja gärna läs igen så ska det nog bli great hähä!

Ömh ja som ni kanske märker har jag börjat skriva typ hähä i varrenda mening eller okej nästan... Lite smått irriteradene i guess men inget jag tänker på hähä! Hahah ser ni? i'm wicked sometimes , men de gillas !! :D

Men iallafall idag har det varit en rejäl slapp dag o man har ju fått lite skuldkänslor angående farsdag osv..
Men jaja som jag känner mig i min situation nu så är allting skit när det gäller den saken! Och då ska jag inte
behöva känna dessa skuldkänslorna, (det är en viss annan person som borde) men nog om det orkar inte sitta och dirra om massa skitsaker. Har "smalat" mig denna helgen känner jag - inte mycket food har min mage fått! Men så är det och det är väl positivt haha har börjat känna mig som en liten zumobrottare, nasty! Säger nt att jag e tjock så kom inte och kommentera skitstuff om att jag hackar ner på fetton nu ba.
Men jaja, fan va jag babblar på. Rätt skönt o skriva av sig iofs.
Ajaj nu fick jag skrivkramp för har spenderat i stort sätt hela dagen åt att sitta o nörda framför datan.. INTE BRA VICKY INTE BRA!

Aja nu ska ni få se och njuta av en massa trevliga gooa bilder från helgen, kiiiss on you all!

Förfest at emmas place! Lördag:




Emzan babe och jag!



Charlotte gumman och jag! <3

babes!

Emma och jag!
Mjau va sexig jag är i keps, or what do you think ;)? hähä joking!

Johanna,karl,karlsson... ja som sagt hon har många namn! hihi

Karlsson & Natta !

<3


Hahaahahah förlåt mig, men det var ett måste! döda mig inte (A)


Kommentarer
Postat av: naaatta

hahahahah den bilden på emma xD de va roliit i daalen :D åka på epa flaket - hjääääälp haha xP skojskoJ!:)) <3

2009-11-15 @ 02:07:11
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0