Jag bestämmer ;)



Uggs ♥ Dem är både skit sköna & ser riktigt mysigt ut när man har ett par uggs
på sig nu i vinter! Har inte hunni inköpa mig ett par men ska göra det under veckan!

Att One tree hill har börjat igen ♥ Både på vargdagar när man får se alla avsnitten från början igen, jag gillade nästan one tree hill merförr än nu när dem är äldre! Men det är lika bra att det börjat på söndagar igen. Älskar one tree hill, riktigt bra program. ALLA vet väl vad "one tree hill" är?!

Mina vänner ♥ Eller ja .. alla vänner rent ut sagt om ni fattar.
Mina vänner gör min vardag, det är verkligen så.
Okej inte bara min vardag - dem gör mitt liv.
Jag hade verkligen inte stått här idag utan er.
Och ni vet villka ni är, älskar er alla mins lika mycket! LOVE U GUYS

HELG
♥ Är det bästa som finns! Avslappnande, ingen stress. Man kan göra vad man vill.. eller ja nästan? Helg är till för o festa, myskvällar, umgås med alla man inte kan göra annars påvardagarna. Släppa loss och ha riktigt kul.. Åh jag älskar helgen men samtidigt "saknar jag helgen" Låter konstigt tycker ni..? Men jag menar jag saknar att ha kul på helgerna.. Har inte haft det på riktigt RIKTIGT länge.. Tro det eller ej men de senaste helgerna har blivit katastrof, kaos, bråk/slagge, uppskjutna grejer, fester inställda... Har inte festat på typ 5 veckor? Vart har jag tagit vägen ;o

Solarium thank you good att det finns solarium, vem uppfann dem? haha.send me an email ;) nej men.. Vara brunt året runt låter väl inte helt fel? Snarare GREAT! Vet faktiskt inte varför jag hissar solarium när jag inte solar själv men ska börja göra det. Trött på att gå runt blek och ful! Ushush, man är grymt mycket snyggare brun, det är faktiskt sant! :)




Det dåliga vädet  Såklart.. Jag är nog inte den första som dissar vädret, har jag rätt eller? Varför kan vi inte bara få ha fint, varmt, sol väder! Då mår alla bra?Man blir på så jävla mycket bättre humör när sommaren kommer, men varfördeppa åt det dåliga vädret?! Ge oss sommar året runt tack!

Canser Ni behöver väl inte äns sitta framför er data och undra varför jag dissar sjukdommen "cancer" jag menar ingen vill värken få eller att någon annhörig ska få canser... eller någon över huvudtaget! Det är onödigt, ska en oskyldig människa dö pga cancer?Jag vet att det kanske låter hur dumt som helst att jag sitter och skriver detta.. Men det är det inte?! Varför finns alla dessa sjukdommar... Åh man blir så depp, fuck off alla sjukdommar! Ska uppfinna ett botemedel mot alla sjukdommar, here i come idiot doktorer där ute ;)!

Tandläkaren! blö det värsta jag vet, hatar när det stoppar massa saker i käften på en & rotar runt som idioter. Äckligt om ja får säga det själv, varför vill man äns bli tandläkare? euuw! Menmen någon måste ju bli det. Men tummen ner för att gå till tandläkaren.. Varför räcker det inte bara att man borstar tänderna? Gör man inte det får man skylla sig själv och tappa alla sina tänder, 2 bad 4 you liksom!

Dryga människor Något jag verkligen hatar.. Många kan uppfatta mig som dryg ibland.. Haha men det är jag inte, det är väl bara när jag skämtar om de ;)endast för jag hatar dryga människor, ååh det är så jobbigt! Va inte så tråkiga liksom?ett exempel när man typ sitter och snackar med någon å sånt, så sitter den där o ba "mmm, aa , jaja, ok, ja, nej, mm" Det är deras svar?! wtf... snälla?! Sen när man smsar tex, och jag skriver exp. : Hej sötnos :D<3 då svarar han/hon : hej... och så fortsätter det så?! Ah jag suger på att förklara men jag tror ändå att ni fattar vinken?!...

Haha fan vad långa förklaringar det blev, men jaja så kan det bli när man har tråkigt och
måste snacka av sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0