Ingen uppdatering, sry

heeej - Ah sorry för dålig uppdatering men har inte hunnit blogga idag. Men nu är jag här iaf ! =)
Har stressat som tusan idag asså! Vaknade typ försent och skulle hinna duscha, fixa allting, dra mig o möta karlsson, dra till sture(skolan), vänta på att emma skulle sluta, in till stan, dra till polisen och hämta mitt legg!
Och ja sen hem till emmas place! Haha orkar inte berätta va vi gjorde det är bara för sjukt.. vår humor är inte normal.. lita på de! ;) Men i allafall. Imon är det fredag! Wiho det gillar vi så tummen upp för de (y)
Ska nog festa denna helgen .. eller nja får se helt enkelt. Det blev inget förra helgen men det var skönt o bara tare lugnt ((: . Men är taggad !!

Aja jag får se imorgon! Ska i villket fall som helst vara med Natta :) <3
Så vi får se vad vi hittar på för kul! :D ska kanske va med "andra" natha med haha (:

Får väl bjuda på denna efterblivna äckliga bilden! :)

have it babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0