HELGEN

Godkväll typ? haha! Yaman har inte hunnit blogga idag... eller okej har inte orkat, hehe ;$ Men jaja det får ni tåla ;) Är på hyffsat bra humör ikväll! =D Ser verkligen fram i mot veckan som kommer! Ska träffa en gammal kompis som jag inte träffat på... evigheter? ja! Så det kommer bli riktigt kul faktiskt! Vi funderar på om vi ska gå på 2012! Eftersom att jag har bestämmt med Natta att vi ska gå på NEW MOON =D Åh jag längtar ihjäl mig!
Ni som har sätt den, var den bra??? Ska väl förmodligen beställa biljetter till den snart, eller vad tycker du Natta? :D

Men aja tillbaks till helgen, den har varit riktigt chill & mysig. I fredags umgicks jag med mina babes! (L)
Hade väl en helt okej kväll trotts att festen sket sig... Var ju inte speciellt kul men vad ska man göra(?) dåligt planerat i guess! I Lördags hm... då var jag med Jossan älskling! Stack en stund till Nolltrefem och träffade alle,
sara, kajsa och någon Robin...? ah anyway! Sen stack tog vi bussen hem till alle ... eller ah det gick ju som det gick haha! Alle fick utskällning av kärringen som körde bussen så han fick hoppa av.. villket vi också gjorde då såklart! Så vi fick vänta på nästa buss.. haha. Sen kom vi hem till alle iaf & då blev de myskväll med godis, chips, coola & PIZZA :D haha vi är onyttiga men orka va nyttig liksom, daaah? ;)
Sen stack vi ut och blåste upp kondomer, typ careface? haha. Nolifers är vi verkligen, men vi hittade inga ballonger så det fick duga, funkade gallant (Y)

Bilder lägger jag in i morgon gullungar för är nämnligen inloggad på brorsans inloggning på datan
för kommer inte in på min?! ÅÅH! Men får försöka imorgon & hoppas jag har lite mer tålamod än vad jag har haft ikväll.

Kisses on you!


Kommentarer
Postat av: josefine

Gillar bloggen men kan du inte lägga in lite mer bilder, hiss och diss osv ? :D

2009-11-23 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0