EGO



Tjenis penisar! Hur är läget med er?! Själv är det prima ballerina ser ni! =D
Vet inte riktigt vad det är med mig ikväll ;) måste fått i mig några piller?
jag är så jääävla HÖÖÖG! ... på ereri dricka (A) aw på mig! haha '
Taggar för fullt redan till helgen - då ska de suupa hjärnan av oss! :D
Men ey någon snygging där ute kan väl ta och bjuda mig på dricka i helgen så kan ni fåå...
en puss ? (a) Vore riktigt hyggligt hehe :$  Aja !! Imon är jag ledig från.... miffot. host! :D
åååh sån överenergi jag har & klockan är snart  1.00 wooops ;)
Aja sömn är överskattat! Bullshit att man behöver sin "skönhetssömn" Utan sömn
får jag kickar! som ni kanske märker? haha börjar nästan tro att jag är hög på riktigt! :O
haha... nä men nu ska jag lägga in massa ego pics som jag tagit ikväll för jag skulle skicka massa till Alle
min älskling! tihii, haha så ni kan väl med få se dem ;) men inte dem porriga :$ HAAHA! Skämt o sido liksom.?



Push i up baby HAHA. Bby, bby we can do i all night ;)


ååh vad snygg ja är :) SKOJJAR! NOG MED IRONI NU, om man
nu säger så haha puss nu ska jag ... göra annat

Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Ta en titt på min blogg:)<33

2009-11-26 @ 18:16:21
URL: http://amandaallinger.webblogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-11-27 @ 21:23:52
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Walentin

sweet ;)

2009-12-07 @ 18:26:04
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0