Dagens

Jag - nån som har en bebbe till salu?

johan - en?

jag - ja hur många tror du de får plats

johan - ska du ha EN tutte?

jag - men ööh en bebis dumhuve!

johan - haha ska du köpa en bebis?!

jag - ööh ja tror du jag tänker gå runt i 9 månader och bli smällfet i väntan

på att få krysta ut en bebbe som bara skriker o skriker o skriker.... SUCK

johan - hahah och du tror att bebisar som "säljs" inte har någon skrikförmåga?

jag - tror du själv på att jag ska ta hand om en bebis? jag ska låsa in den i

gaderoben sen när han blivit större ska han bli min slav! :D

johan - HAHHAHAHAHAHAHA
 

gosh dessa killar, förstår inte vad vi kvinnor lider! :D



D A G E N S     O U T F I T

Vanligt och enkelt, kännde mig fett sliten idag!
Men aja nu är man nyduschad och ny människa igen, mahah!
Måste börja träna igen btw, känner mig som en kossa!
Fucking nasty liksom... Ah imon börja träningen igen!
TRÄNA TRÄNA , träna is power!
Vill man va fin får man lida pin ibland, that's life.

Någon som har några bra filmtips btw? kommentera gärna! =)
Och följ mig gärna med blogvin babes!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0