<3

Hejhej! klockan är typ... mycket men skitsamma! ni får läsa här imon eller i natt om ni så önskar ;)
& glömm inte o följa mig med blogvin, hehe! Aja har inte mycket att skriva så det är väl en anledning till att jag inte bloggat nåt idag. Känner mig fett boring? Men imorgon så äre back on track as usuall! Måste bara påminna mig själv (a) Tänkte slänga in lite "hiss och diss" listor och sånt smått "kul" imorgon!
Men nu ska jag fortsätta mitt och emmas trevliga samtal på msn haha!

have it babes, hörs imorgon okej...?


Haha old times , old old times!  Brunetten är då jag...!

Jag i typ 7an, 8an? Haha ritade dit "löshår" för jag hatade mitt korta ;)

jag i typ 7an haha inga kommentarer! Minns att jag älskade mitt hår då..
ingen aning om varför, det ser hemskt ut? Dock är det värre nu...
Är det bara jag eller såg jag bättre ut förr än nu :o ?

Me i 8an

Kommentarer
Postat av: naaatta

du ser alltid bra ut vicki! :b <33

2009-11-17 @ 18:54:43
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0