Vem är jag?

Som jag skrev i första inläget, jag har vuxit och funnit mig själv bättre.

Men ändå undrar jag vem jag är, vem jag kommer att bli.

Vissa säger att jag har förändrats till det sämmre och blivit bitchig

& förstör för alla och tror jag får göra som jag vill... Åh jag vill bara spy åt de som säger det!

Jag gör verkligen inte som jag vill.... om det ändå vore så?! Då fan hade jag inte suttit här nu..

Mina föräldrar kan vara stränga som fan men ibland får jag göra som jag vill, behöver inte komma hem kan stanna borta hur länge jag vill. Men då undrar jag , bryr dem sig äns?

men samtidigt vill jag göra vad jag vill. Ah vet inte vad man ska tro....

Om livet ändå vore så jävla enkelt... Simple Life?!



Dagens oufit med! Kännt mig festklädd' extra fin idag
men allt för dig *****  , min baby! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0