Bortskämmda jävlar!!!!

Godmorgon eller godeftermidda? haha no jag är ingen fucking gammling. Hej sötnosar!  Har precis

käkat, blev pommes & en cola på donken! I know fettma, men ibland får man faktiskt lov & käka där ;) ! Senblev det en runda i stan och träffa Bella & 'Maja tror jag hon hette (?) Aja skit söt & snäll va hon i allafall, haha så kommer jag inte äns ihåg namnet?! Haha jag är patetisk, men man har inte alltid hjärnan igång tyvärr! Sen drog vi och köpte godis & satt oss och fetade oss på torget! Sen kom min älskling, hihi. ( Nej vi är inte tillsammans, men man kan ju alltid önska!) Vi får se vad som händer, vi har bestämmt att inte ha ett förhållande ännu iallafall, men det betyder inte att någon annan får ta honom, han är min raowr ;)! HIHI.



Ikväll blir det nog fest i stan med trevligt folk! Får se hur det blir med det, får ringa bellan sen och ta reda på mer om det!

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa och kolla på "My super sweet 16" hur patetiska dem än är är det kul att kolla på. Hur jävla bortskämd får man bli?! Nej jag är inte avundsjuk,

lr på pengarna SÅKLART! Men inte på människorna, hur fan tänker dem ? Dem får allt dem vill ha och ändå tjurar dem som en femåring! VÄX UPP! "Allt handlar om mig, mig , mig"

aaah har bara lust å skrika HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!! aja nu börjar det!


Puss sötnosar, i'll be back soon! Kisses vwiccii.



Bild från skolavslutninen 2009, oh i'm gonna miss this... klass 9h is over <3


Kommentarer
Postat av: Lina hultén

du är så underbar :}

2009-07-23 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0