Uppdaterar .

Hej sötnoosar!

Förlåt för jätte dålig uppdatering! Men han inte blogga så mycket igår innan Karl kom..

Vi drog till hemköp skulle igentligen köpa en sak där , HEMLIGT! Haha men det gick bara på Ica fan! Aja men vi köpte i allafall! Energidricka & Choklad, haha nyttiga? Yeh right!

Sen såg vi massa boys där , undrade vart fan alla kom ifrån? Men dom bodde på Sture

eftersom det e någon slags fotbolls Cup nu? Haha jag är efterbliven och fick reda på det igår (: ! Aja så då spanade man ju såklart in dom, haha fast dom vart lite yngre än oss i guess?

Menmen! Sen drog vi hem till mig och väntade på att Emz skulle komma och jag passade på och byta om till Jeans!

Sen kom iallafall Emz och vi drog in till stan och där träffade vi massa folk.

Ha Ha riktigt skojj :)
Dock att killen med "ölen" aldrig kom tillbaka, haha! Fuck him ;) ! Så vi drog och mötte ett par andra sen minns dock inte namnen, men satt utanför donken och snacka en massa med dem! Haha riktigt sköna grabbar :-) Och sen träffa vi även Ola, Richard? och han anda minns jag inte namnet på (a)! Så jag var väl hemma vid 2 ungefär :) Härligt och bara vara i stan och inte bara festa hela tiden. Fast ikväll är det fest! Blir säkert nice som vanligt, hihi.

Det får ni veta om imon ! :)

Lite bilder från igår!

Love us!


Haha bästa!
Jag: du

har min mobil va ??

Karl: nej varför skulle jag ha den ;s

Jag: fan hoppas jag inte glömmde den på hemköp?!

karl: hahhahahha.

Jag; vadå :S?

karl: kolla i din ficka !

jag: , där va den visst (A)

vi: HAHAHHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0