SOM EN BALLONG!



SINGEL O SÖKANDE, BLI MIN?? :$


Känner mig extra uppblåst

och fet nu käkat chips och dipp, och ja det är inte äns helg :O! Ajjabajja vicccii! Sen har jag fått besök av min söta älskling med :D Nej inte min pojkvänn :) men alex är ändå min älskling! Hade lite kul i camen ;)

haha låt mig inte behöva gå in på detaljer :). Sen gick vi en runda till Nyhem & snackade med Hans morsa & sen stack vi in till honom och kollade film, sen har stack jag hem och försökte fixa med bloggen och skit.se som inte gick så bra! Man lär sig... Får jag mer och mer besökare p/dag så ska jag sätta igång

en frågestund så ni kan få lära känna mig lite bättre. eftersom jag antar att ni inte gör det nu? Om ni nu inte är mina bff. Haha förrästen bara jag som tycker det programet är extremt underhållande men på samma gånge helt hopplöst töntigt?! Vem fan startar ett program som handlar om att hitta sin nya bästavän... Har hon inga vänner elle?! Jävla löjligt e det. Japp!

Aja nu ska jag fortsätta snacka med mina underbaringar :)

ha det fint,

kisses vwiccii.


 


Kommentarer
Postat av: BRUDARNA <3

vwiccii we love you!!!!!!!!!!!!! <33

2009-07-23 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0