Dagens & Kvällens Outfit



Jeans Jacka ( Vet inte riktigt vart den är köpt, Mammsen som köpt den :) 
Chinos från Gina Tricot
Linne Från Gina Tricot
, Svarta väskan är från G-kås i Ullared!
Rosa Sjalen är köpt på Åhlens tror jag, längesen jag köpte den så minns inte riktigt!


Kvällens outfit!



Tights från Ullared!
svarta klacka skor kommer från Skopunkten!
Linnet från Gina
Och midje-kjolen är köpt på Cubus, fast den är inte min ;).

Aja jag måste springa ut och försöka starta moppen nu , och köra hem till *Mr hemlig*
Ni får va nyfikna, måste man ffå va ibland!  ;)   

Kisses vwiccii.


Kommentarer
Postat av: josse

älskar din klädstil :D

2009-07-23 @ 23:11:00
Postat av: Anonym

taccckk :)

2009-07-23 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0