Vicky hissar/dissar.



Mellandagsrean!

Vissa hissar andra dissar. Men jag hissar det delfinitift! Visst det kan vara jobbigt med allt folk och stressigt men det gör inte mig så mycket.alltid kul med rea! Så tuppen upp för mellandagsrean, även om dem aldrig har mina storlekar (på rean) men rotar man rejällt så finns det alltid något fynd! ;)

Uggs!

Vet inte om jag har dissat dem innan men jag gör det igen. Dem ser både sköna ut och är sjukt sköna! Riktigt varma. När min kompisar gnäller om att dem fryser om fötterna har jag mina varma uggs så jag sliper frysa fötterna av mig ;) så köp er ett par uggs eller ta på er dubbla sockar och sluta klaga! ;)

Smink!

Det är väl fan alla tjejer glada över att det finns? och ja... vissa bögar med i guess haha.. Speciellt jag som hatar att gå ut bland en massa folk utan smink, känner mig baraäcklig då vet inte varför, men smink is the shit man kan fan förvandla en ful människa till snygg... eller ah snyggare iaf med smink. Finns så mycket man kan göra! På tal om smink, någon som har något bra tips på en bra foundation? ska nog dra in till stan och köpa en ny imorgon! :)

Snö!

Men sen när det regnar bort är det inte speciellt kul då blir det bara en jävla massa slaks och äckligt.. men annars är snö hiss!



att-inte-kunna-smsa

Jag hatar att inte kunna smsa och nej jag har inte kontankort jag har abonemang men mobilhelvetet är rent ut sagt helt fucked up just nu så har ingen aning om vad det är med helvetetsmobilen men den är typ spärrad? Jävla morsan! hon har typ spärrat den för att min räkning är jääälvigt hög... men ändå har jag gratis sms men 3000 sms i månaden räcker fan inte, inte för mig iallafall. 


Segt internet! jag hatar vårat internet ibland. Ibland är det skitsnabbt ibland as segt , det går upp och ner hela tiden men nu går det som vanligt igen riktigt snabbt ikväll har det varit så jag ska inte klaga nu men annars, blä!

Vintern! Innan hissade jag snö nu dissar jag vinter haha nej men asså.. Jag gillar snön och så det är mysigt speciellt när det är vintern annars kan det lika gärna vara sommar året om, vilket det borde ifs men anyway! Är äckligt kallt på vinerna och slaskigt och alla dessa kläder... ja ni fattar. ush!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: det tycker jag!



håller verkligen med om din hiss &diss... Jag fick ett par uggs i julklapp, har inte använt dom än. men dom är sjukt sköna.. :D... Vet inte om jag vågar ha dom till sommaren bara, haha :D

2009-12-30 @ 00:38:54
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Adine

Tack så jättemycket! Betyder <3

2009-12-30 @ 00:42:08
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0