TITTARNA SUGER

Tove i idol åkte ut wtf? Kalle skulle fan ut! gaaah Tove är så jävla grym
Aja som tur är så är Erik kvar ;) snyggingen!

Hon sjunger så jävla fint! Love her
Brukar aldrig kolla på idol men kollar när jag hinner, och hon e
sjukt duktigt. En plats i finalen förtjänade hon verkligen! (L)


Tyvärr men kalle borde åkt ut, enligt min åsikt vill säga ;)
han sjunger bra men tove är bättre! jaja nog om det!

Har hunnit vara ute en stund med så passade på & träffa Sara en stund, 
Tog en cigg(nej jag röker inte på "heltid" bara ibland när jag blir sugen!) 
& snackade, myys! sen sen stack vi till alle baby!
Han är fett snygg & singel
så ni borde passa på tjejer höhö ;) Vi hade på G ett tag men nja jag släppte honom
men tro mig han är en riktig läckerbit så passa på ;) bara att fråga efter hans
msn
så kan ni kanske få den haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0