SNÖSTORM

Hold your breath and count too ten,
open your eyes and you will see that i'm still here, belive me when I say I'll stay forever. ♥


Hej cuties! :) Är äntligen hemma eller ah.. har varit det ett tag nu. Dagen blev så jävla
mycke bättre än väntat. Smsade bella i morse och frågade om hon hade lust o komma till halmstad
och hon var faktiskt redan här så det var toppen :D så bestämmde vi oss för att ha snöbollskrig de roliga
är att vi hade det i bara shorts' haha fyfan va kallt det var i slutet... riktigt kallt!
Sen ringde hon alex och då tog vi mammas cykel och cyklade hem till honom och bastade haha!
Fyfan va skönt det var eller :D killarna satt redan i bastun och drack öl mitt på dagen? aja dem e knasiga och
äckligt jobbiga var dem. ( inte alle, men hans vänner) riktigt jävla otrevliga!
Så vi drog efter ett tag hem till mig och kollade massa filmer :)
sen stack jag ut och lämnade av bella & såklart stötte jag på Jossan och hennes pojkvän
som mulade sönder mig totalt :( två mot en, stackars mig ;)

och nu sitter jag här, har även hunnit baka idag.. damn vad jag har hunnit med mycket idag, men det är ju bra!
Sen imorgon blir det nog stan me mammsen och köpa de sissta julklapparna =)

nu ska jag kolla klart på Bad boys med brorsan, hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0