SNART JULAFTON

japp snart är det fan julafton. Tycker ni det "känns"som det? jag tyckte verkligen inte det innan, känndes som hösten precis kommit! Men nu börjar man känna av julkänslan faktiskt med snön och hela paketet!
Massa julfilmer på tv och shit, dock hinner jag typ inte kolla men idag har jag bara legat i sängen
och kollat på julfilmer med Paulina och druckit julmust :) Hatade det innan men nu gillar jag det? jag e allt bra knasig.

Har ni hunnit köpa alla dessa jävlans julklappar? det har verkligen inte jag, men alla som känner mig vet att jag är ute i sista minut hehe (A) Ibland hinner jag inte äns köpa till alla och så blir det säkert i år med, så de får det i efterhand haha sorry men det är ju tanken som ränkas right ;)?

I år blir det nog att fira jul med mammsen bara och kanske kusinerna och mormor och sånt, ja hela släckten i guess. Tror vi ska va hemma hos oss fast egentligen skulle vi iväg... ash har inte riktigt fått de klart för mig ännu, men det märker jag väl på julafton.. Anledningen till att jag inte firar med pappa vill jag inte ta upp här, personliga grejs så fråga inte äns! Men jag får se om jag drar dit dagen innan (:

Aja nu ska jag forstätta kolla på nån random film på fyran haha fattar inte så mycket men det är väl antagligen
för att jag sitter och skriver här och med 25 pers på msn, tyvärr. Men aja have a nice day, or ... night ;)



hahhaahah en gammal bild på mig från 2007? när vi skulle ta modelbilder
förstår inte riktigt hur bilden och modelbilder sitter ihop men aja
hahah riktigt snygg pooose' ellerr vad säger ni? ;) Btw fan va smal jag var där?
vill ha tillbaka den kroppen :(  :S TRÄNA TRÄNA.

Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

haha den sär bilen ;D sakna massa<3 äsch då får du mer äta ;)<3

2009-12-22 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0