skit program

Tjatja bloggen ;) Hur är det med er? eller just det jag skulle ju sluta fråga det hehe
Aja med mig är det inte bra alls känner mig helt väck, inte kry över huvudtagt =(
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna följa med till Madison på Fredag
annars blir jag fett depp när vi äntligen fixat skjuts osv! Eller ja vi tar tåget dit
men sen på hemvägen hämtar nattas föräldrar upp oss (asså efteråt)
sen på fredag har vi bestämmt oss för att ha "tjejkväll" kommer bli mys
så även om jag är lite sjuk ska jag va med på de iaf! :)

Men anyway! Har varit på kattegatt en stund idag med brudarna sedan stack vi
in till stan & robban henkade också på haha, shoppade lite eller ah dem gjorde
jag och emma var inte på "shopping humör" antagligen var jag inte det för har kännt mig
hängig hela dagen.. inte kul o va sjuk kan jag säga er fast det vet ni väl själva.

Aja nu ska jag fortsätta kolla på "real houswifes of new jersy" tro inte jag kommer forsätta följa
det för det är väl som alla andra "houswifes program" boring! Hatar alla dem programen.
Rika bimbosar ;) haha så störande är dem!

Aja ha det nice, BIG LOVE


btw som ni märker så har jag inte orkat ladda upp "dagens outfit" på ett tag
me jag har inte haft orken + min usbkabel är borta... får väl ta och leta upp den någon dag!

LOVE

Kommentarer
Postat av: olle

kan du inte göra ett videoinläggg någon gång :D?

du är så snygg :O

2009-12-09 @ 23:54:31
Postat av: Anonym

till olle: haha jag vet inte riktigt, de där med videoinläg är inte riktig min grej ;).

tack så mycket!

2009-12-10 @ 14:50:43
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0