Skippa otroheten o va singel om du inte klarar av att ha flickvän/pojkvän!!

vi delade på ordet kärlek

jag tog kär & du tog lek.



why am i not surprised?



/

serriöst blir så jävla trött på allt o alla nu! orkar inte med allas jävla kärleksdrama
hit och dit. Så skönt att vara singel och det är då fan inget jag bara säger, man slipper
all jävla smärta & alla jävla äckliga killar som tror dem kan utnyttja och göra vad fan dem vill.

blir så trött på alla som också säger " jag älskar dig! efter typ en vecka?! och typ "du är mitt allt, balbablbal" sen gör dem slut och går vidare till nästa och säger samma sak " du är mitt allt, du och jag föralltid"
det är fan rent skitsnack? och ni som går på det är ju inte precis smarta ni heller. Men ni säger säkert detsamma
så antar ni förtjänar varrandra, så äkta kärlek är de då inte. Knulla hit och dit, förlåt men det är ju så :)
och säg inte fan att jag är avdunsjuk, för det är det sista jag är. Ville bara ha ut min ilska
på er som håller på så här. Då kan ni ju lika gärna va singlar? och bara knulla runt , har jag fel eller?
NEJ! Det är det jag itne förrstår, samma sak till er som är otrogna ska ni hålla på med alla fast ni har tjej/kille då kan ni fan va singlar!? ni vet att jag har rätt så våga inte äns säga emot mig.

Förlåt för mina "pms attacker" som henke säger att jag har hahah. Nejnej har jag inte, bara smått arg :)


HEJSVEJS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0