Saknar hur allting var förut.


Bild från sommaren 07-08? (vallås) jag saknar det...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen ; Fan vad jag saknar hur allting var, den "gammla tiden",
gemenskapen, alla umgicks men fyfan va det har försämrats. Allting är så jävla splittrat nu och jag gillar det
inte alls! det är fan inte o "gilla läget" jag vill ha bättring ha tillbaka allting.
Varför måste livet gå vidare till det sämre när det kan va bra som förut?
Inga problem uppstod eller okej... klart det gjorde men inte som nu.

Jag hatar hur allting är nu, blir fan deppig bara av att tänka på det.
Jag vet inte om det bara är jag som känner såhär men det tror jag inte.

FUCK hur allt och allting har blivit, spola tillbaka tiden så jag kan få ett smyle på läpparna igen.

"När man var liten så var allting så jävla mycket lättare" så jävla sant!

Kommentarer
Postat av: karl :D

agreed :(

2009-12-24 @ 10:45:18
URL: http://jojohannana.blogg.se/
Postat av: karl :D

agreed :(

2009-12-24 @ 10:45:39
URL: http://jojohannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0