Bilder från helgen (lite sent ute)

hej! Shit har inte bloggat på länge nu haha, aja har inte haft orken!
Men ni har väl överlevt ändå hoppas jag? HÄHÄ. Jag har väl mest bara tagit
det lugnt de senaste dagarna, chill som fasen! =) Snart har alla lov med ju, göttans. 
Ska fan festa varje dag! haha not har värken cash eller orken til det,
men en del festande ska det då fan bli :D

aja nu blir det väl tv, haha eller ligger redan och kollar
på dem dära jävla idioterna på femman! Haha så jävla sjuka, man känner ju igen en del i dem!
all the same! Vet inte om ni har sett det? men det är tjejer som har "idioter till pojkvänner" om man ska översätta de typ..? Hah rätt kul och titta på, dem gör bort sig som fan och är bara rent av dumma i huvet! Ush på er. 
Fattar inte varför dem stannar kvar hos dem? Jag hade fan stuckit på dirren! Att inte bli respekterad ett jävla skit, bli lämnad i sticket? amen COME ON... aja de får väl skylla sig själva som blir förälskade i idioterna! 
 
Måste även tillägga att jag har blivit jävligt duktigt med att tänka på vad jag äter och inte ska käka!
Började i måndes och har hållit de, kanske ska bli mitt nya löfte, inte banta men tänka på vad man äter?
klart man kan va nyttig och tänka på vad man äter utan att de betyder att man bantar... ska börja träna mera med!


Här kommer en hel bunt med bilder från helgen, (som va nyss)
Eftersom jag vatt så seg med uppdateringen och inte hunnit de!



Haha ja ibland måste man väl bjuda på sig själv, right Natta? ;)








Som ni ser körde alla tjejer på flätor den kvällen, hehe.

Vår "goda pizza" haha visst ser det inte äns ut som en pizza? uie!


Joyo

<3 Natta, emz, me.

Fråga mig inte vad jag gör, haha jävla skabbbild! Tur
att man inte ser så bra!



När jag ser denna bilden tänker jag på någon film? haha låter kanske
sick, men förtusan de e nåt....


André och company kom förbi en stund i lördags (tjejkvällen), hahah


Fredrik & henke aka sven

hahaah, däckarn med moppehjälm på. funkar också (y)


Kommentarer
Postat av: karl :D

haha omg vad är den sista för bild den har jag aldrig sett xP

2009-12-17 @ 18:55:50
URL: http://jojohannana.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha kan man undra:D

2009-12-17 @ 23:22:53
URL: http://vwiccii.blogg.se/
Postat av: naaatta

hahhahahaa vilka bilder :D men gillar doom ;D <3

2009-12-22 @ 01:42:32
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0