Las vegas

Tjena , nu är det äntligen fredag... nä just det torsdag är det haha trott att de vatt fredag hela dagen
precis som karlsson trott , that's wierd aja whatever! Ligger i sängen och har precis gjort té med honung i eller
ah morsan hehe ;)  När man e sjuk måste man ju få bli uppvaktad o ba lata sig :D
Aja är fortfarande sjuk och det suger men jag känner mig inte lika hängig idag det är bara
den där jävla hostan som aldrig försvinner! det jobbiga är att så fort jag ska snacka så börjar jag
hosta fatta irriterande eller? ååh jag blir galen! Så legat o knarkat "hosttabletter" hela dagen...
i förhoppningar på att bli bra tills imorgon men får se hur det blir med det! =)

Fredag: Madison med brudarna! (om jag blir frisk!)
Lördag: "tjejkväll" hos karlsson för hon är ensam hemma
sen på kvällen vet jag inte riktigt om vi skulle festa? aja vilket
som blir kanon!
Söndag: "ta hand om sig själv dagen" ja ni vet bara slappa och sega hemma, ta ett bad
eller en lång dusch? va vet jag! =)

aja nu ska jag fortsätta kolla på las vegas, PUSSEN.


Madison!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv: ERIK VANN! Yay! :D Allt bra med dig idag? :D

2009-12-11 @ 23:29:46
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0