Jag-har-tråkigt-random-lista!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? haha ja de gör ja väl ibland
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? goooodis <3
4. Har du fått någon komplimang idag? Aomen :)
5. Har du varit med i en rättegång? mh.
6. Är du polare med grannarna? Aråå de flesta iaf, hah!
7. Vilka länder har du bott i? only sverige biiiatch!
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? typ helgen
9. Har du haft en stalker? hahaha ja, scary som fan!
10. Minns du dina/din musiklärares namn?  BOA FTW! ;) hahaha skämt o sido.. hatar !
11. Hur bra är din syn? UTMÄRKT!
12. Var är dina syskon just nu? ingen aning, like i care? ;)
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? haha att jag bodde i skogen i helt jävla öde och ensam och på natten så kom martin.P dit men jag trodde det var en mördare, haha sick!  
14. Vem ringde dig senast? Alle
15. Vilken tid gick du upp imorse? 10 typ
16. Vad ska du göra i helgen? Festa imorgon i oskarström FFS!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? haha vet inte... ?
19. Vad finns i din bakficka? se efter och kolla själv?
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov haha
21. Vad är det första du gör på morgonen? öhm klär på mig/sminkar mig, osv.
22. Vad ska du göra efter det här? inte ett jävla skit, tråkigaste fredagen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0