it's over.

Heeeeeeeeeeeeeeeej! Nu har jag äntligen lite tid framför datan hähäh. Julafton har fan varit riktigt jävla nice. Sjukt bra dag/kväll :) haha min mormor är bara för rolig va ba tvungen o tillägga det liksom! ;)

Aja tänkte ba säg lite av det jag fick!

- Pengar 1000
- presentkort på Ginatricot 600
- nån random kamera som jag ska lämna tbx!
- kläder
- smink
- smycken
- och massa annat smått och gott! :)

hahahahha fick en rosa dildo av min kusin men jag tyckte hon behöver den mer än vad jag gör
så hon fick behålla den ;) snäll jag är va? haha... oh oh oh.








lite sne tycker jag ? ash ne!


shake that ass, HAHAHHAHAHHAHAHA.... oh my good


Kommentarer
Postat av: Emma

hahhaha shake that ass sanne :D:D

din blogg var ju jätte fin kusin :D<3 kram

2009-12-25 @ 02:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0