Hemma kväll trots allt!

Slängde mig nyss i sängen med datan (bärbar) hehe. Tänkte passa på och blogga när jag ändå inte har någonting för mig. Är det detta man gör när man är hemma, ägnar sig åt bloggen? hah ingen aning :)
väldigt väldigt ovanligt att JAG är hemma en fredagkväll... men ibland får man väl passa på och ta de lugnt
har ändå ingen stor lust att dra ut i min feta vinterjacka & ändå frysa röven av mig.. nah!
Riktigt kallt är det ute, fast mysigt nu när lite snö har kommit! :) Aja
Funderar på om jag ska dra ner till hemmakväll och hyrafilm eller bara ladda ner?
inte bestämmt mig ännu, men får väl fråga de andra! (familjen...) haha mamma blev riktigt
förvånad över att jag skulle stanna hemma idag,

Mamma: Jaha vart ska du ikväll?
Jag: ingenstanns?
M: nej men allvarligt, säg nu va du ska jag vill veta!
Jag: MEN jag ska ingenstanns?!
M: Är du sjuk?
Jag: nej?
M: Är alla dina kompisar sjuka då?
jag: men NEJ
M: amen va bra de passar ju bra då kan du passa philip, för jag ska iväg
Jag:
hhahhahaha. det kan du glömma!

Mammor asså... japp sån är min! Haha typ ända gången jag är hemma så
ska hon iväg. aja hon får skylla sig själv, för imorgon kör vi på som vanligt! =) party.



Sliten idag

Kofta
Linne - H&M
Strumpbyxor - G&M



Och mina älskade uggs  , dock har jag typ gått sönder dem haha :(
dem ser fan helt platta ut (men det är bara som det ser ut på bilden)


Jag går verkligen som en kratta! Det är absolut inget jag bara säger, fråga
vem som helst... till och med doktorn, de är illa de!

Aja nu har jag bestämmt mig, ska slänga mig i soffan och kolla på projektprinsessan (A)
på disney channel (A) hihihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0