Har svårt att släppa taget

Tjenis! Förvånade att jag bloggar ;)? mahah orkar fan inte med bloggen mer om jag ska va ärlig.
Men då och då kan jag ta mig tid och skriva ... i guess men aja!
Haft en riktigt mysig dag med viktor (the one and only som han kallar sig, hosthost!) hade lite fight där i snön
och jag blev mulad av honom och tre andra! tre mot en, lågt ;) haha så jag blev såklart dygnsur!
Men stack hem till honom sedan och fick låna kläder, haha kläderna passade ju absolut (Y) naaat!
Men aja :D sen käkade vi och sen kollade film:) titanic och nån jävla random film med massa brudar i ofc.. haha , men jag pallade nt kolla för det var verkligen bara brudar som stod och dansade med gamla gubbar?
urkass film! så somnade en stund haha. Aja slapp i allafall ta bussen hem fick skjuts in sen va vi hos mig en stund
och nörda oss vid datan & sen ut en sväng igen :)

men nu sitter jag här ensam blää jag hatar att vara ensam! Det suger ju fan stenhårt,
därför skulle det inte vara helt fel med en pojkvän då och då :D .. haha uppfatta inte det fel,
men singe är jävligt gött o va :)

Aja nu ska jag nog kolla film (igen) och sedan sova . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0