GÖR SÅ HÄR I STÄLLET

Jag antar att de flesta noppar' ögonbrynen? Det gjorde iallafall jag i början
tills jag fick tips av en kompis som använder tråd. "va i helvete ofta man kan använda
tråd, haha" tänker jag. Men fasen så mycket bättre det är! Det gör värken ont eller är svårt.
Det kallas "threading"

Så här kommer en video, hon visar exakt hur man gör. SIMPLE!...
fast okej man måste kolla noga och följa instruktionerna så man inte gör fel.. för om det gör ont
då gör du fel!





Ja hon snackar på engelska, så hoppas ni kan eran engelska ;) haha!
Men det är väl inga "småttingar" som läser min blogg skulle jag tro :)

Lätt eller hur? har ni frågor, är det bara att fråga. Men jag lärde mig på direkten :)

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Det är så olika från person till person vilken hårfärg man passar bäst i. Men tack så mycket! :)

2009-12-18 @ 18:09:24
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: pauline

jag läser din blogg ;d

men ja e ingen småtting, men ändå dålig på engelska (;

loveusis<3

2009-12-22 @ 01:07:53
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0