Godmorgon

Chacha! Godmorgon eller om man nu kan säga så? aja jag gick upp för en liten stund sedan bara
så det kan man säkert! ;) Snön ligger kvar ute och jag funderar på att dra ut en runda och mula sönder bellan ;) hähä. Tänkte ju dra in till stan idag och jag bor ändå så närma men naah jag vet inte börjar smått ångra mig.
Drar nog in dit med Natta imon iställte för hon kunde nog då! =)

Imorgon är det ju nyår! De taggar vi satan inför eller hur?! :D Åh va kul jag kommer ha det iallafall..
Är nästan säker på det, men det är oftast något som går fel men det får man tåla.. :)

Antingen blir det fira hemma hos emma dvs fest! Eller åka till våxtorp... som är långt bort menmen!
eller stan, söndrum! osv ja det finns en massa fester ;)
Men först och främst är det emma som gäller men dock vet vi inte om hon kan ha fest för hennes päron kanske är hemma... illa. Jaja det löser sig.

Nu ska jag dra och duscha, borsta tänderna och sånt.. haha skippar maten men det är inget ovanligt för mig direkt. (a)

Hörs senare, då kanske jag hinner ta dagens outfit och andra bilder med ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

sv: ja vsg :)



Hoppas att du hinner mula bellan, eller vad hon hette ^^...

2009-12-30 @ 15:27:56
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0