Förändring från 06-NU.






jag och jojo i 6an, haha.


Jag på nån jävla lekplats vid östergård i 7an typ, fatass.


Jag i 7an  brun som fan, fast korthårig haha fult!


jag ( hon andre till höger) i 8an? fyfan vilka räliga kläder, UUUUUIE! :O


Jag som testkör jockes moppe för första gången haha det gick ju inte riktigt lycket
körde ner i åkern hahhaha skratta gärna de gör jag med nu efteråt, pinsamt ;)
men sånt får man tåla :$ (A) HAHAHHAHAHAH. Glömmer aldrig :)
kan ju säga att han blev nog livrädd (jocke som sitter bakom) för han hade värken
hjälm och det var första gången jag skulle köra haha.. jag kan ju säga
att det gick mycke bättre med å övninsköra bil ;)



Marinfestivalen 2009, (jag är brunetten ofc! Har aldrig varit blondin så) ;)


Jag, sommaren 09... saknar sönder!


emma och jag i röda byxor hahahha snacka om att vi har förändrats
sen dess, fyfan va små vi va.. fast det är jag fortfarande (A)
till längden vill säga ;)




Våren 07... dem jeansen passar fortfarande och ja använder dem faktiskt ännu
haha tragiskt men dem sitter bättre på nu än då.. man har ju gått ner några kg
sen dess ;)


Jag sommaren 08, fjortistiden.... dåja!


Jag 2008. Fjortistiden här med dåja.
Många tycker att jag fortfarande är det men jaja
det är bullshit, det är jag fan inte. så fucku :)



Nu, 2009.  Får väl se hur mycket jag förändras
under 2010 dåda ;)

Kommentarer
Postat av: Majaa.

härligt:D

2009-12-29 @ 23:29:24
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack ska du ha:D



hur e de?

2009-12-29 @ 23:36:01
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

okej, tack! :)

2009-12-29 @ 23:44:20
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: tack så jätte mkt!!!!



man ser förrändringen, till det bättre! ;D inte för att du har varit ful eller så...

2009-12-29 @ 23:45:26
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: www.emza.devote.se

haha skit båda två har förendrats som fan xD

2009-12-30 @ 02:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0