filmen sög

nu e filmen slut och den sög fan daaaase! Vet inte äns vad den hette haha "så inne i filmen va jag"
men aja jag kollade knappt så va vet jag. Redan kollat på massa filmer kanske därför jag inte va filmsugen.
Vad har ni gjort ikväll? säkert festat asset av er! De vill jag med men de kommer efter julafton , för dagarna framöver innan julafton hinner jag inte. Har massa jag måste hinna med?
Köpa klänning o ha på julafton, köpa klart julklapparna, och massa annat stressigt..!
Fan va stressigt allting är nu innan jul men de får man väl stå ut med ;) läääääääääängtar så in iiiiiiiiiii!
Men det är mest suget efter julklapparna ;) haha jag är ju fan pank nu så behöver massa pengar, presentkort så jag kan shoppa satan ! :D
Sen hoppas jag på att få löshår med, annars pengar så jag kan köpa! :)

Aja orkar fan inte skriva mer ska snart sova för börjar bli trött. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0