Bästavän ♥



Jag är så glad över att jag lärde känna dig för vad fan skulle jag gjort utan dig?
Jag fattar inte hur jag klarade mig utan dig innan. Det är hopplöst utan dig,
du får mig alltid på bättre humör när jag mår som sämst. Du ger mig hopp,
du ställer verkligen upp för mig 24/7 vad mer kan man begära av en vän,
du är mitt allt gumman. Lämna mig aldrig, för jag kommer aldrig lämna dig!
Du sa till mig att jag är den ärligaste du känner, desamma gumman!
Du säger verkligen vad du tycker och känner & det är inte många som gör,
jag vill att du ska kunna lita på mig för det kan du verkligen.

Bästavänner håller ihop , älskar dig vi behöver fler som du i världen.

Kommentarer
Postat av: f

tack :D

2009-12-08 @ 15:42:57
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0