Äntligen

usb sladden är hittad, fan va bra jag är! haha okej kanske inget svårt o hitta för den låg i lådan i brorsans rum men fan skulle jag veta det?! o vafan använder han den för ... hm aja!

Då kan jag berätta lite smått om gårdagen eller ah förgår blir det med!
I lördags drog jag och tjejerna in till stan och shoppade på Mellandagsrean
men jag hittade bara ett par jeans leggins och en tröja (på bilden nedanför!)

och det var inte äns på rean, hehe.  Men jag lyckas ändå aldrig hitta något på rean
finns aldrig i mina storlekar! (XS då oftast) finns fan aldrig! Finns bara i storlekarna
M, L ? & storlekarna kan ja fan inte ha :( men jaja.

Sen stack vi hem till karlsson och med oss hade vi alla våra energidryckor hähä drack 8 var,
och fyfan vad man mådde konstigt efteråt!
Menmen, sen kom andré, henke, ponna, kalle, robban & fisen (sebbe) haha. snackade, kollade film (Harry potter - den senaste), spelade tv-spel och jag nördade mig vid datan och webbade med enmassa folk! ;) 
sen stack vi ut , hade snöbollskrig och sen åkte vi in till stan en snabbis för kalle skulle hämta Nord.
Sen sov vi hos karlsson! Somnade dock 10.. på MORGONEN! (A) och vaknade 16.00 på dagen! :D
och då gjorde vi inte så mycket, snackade mest sen tog jag bussen hem klockan 22.00 ! :)



Och idag har jag bara tagit det lugnt, inte mått så värst bra. Varit på dåligt humör och skit,
men nu känns det bättre. Så får se om jag orkar dra mig ut en sväng och träffa bella för de va så längesen :)♥

Kommentarer
Postat av: www.emza.devote.se

haha vilka bilder

2009-12-28 @ 21:17:27
Postat av: vicky ♥

sv: yeeah;D

2009-12-28 @ 21:33:01
URL: http://vwiccii.blogg.se/
Postat av: naaatta

woho va kul de va :D men hahah vilka bilder du toog xD <3

2009-12-30 @ 00:49:48
URL: http://naaatalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0