Vilken kväll!

Hej sötnosar! Förlåt för skit dålig uppdatering, men ja jag lever! Hann inte sitta vid datorn igår efter sissta inlägget för skulle ju hinna käka & fixa mig! Kvällen började med att emma och blondi kom hem till mig, fixade klart sen tog vi mopparna och körde till Ogge dvs Oscar.

Och där vara toffe och johan. Så satt där och körde sanning/konka + "Jag har aldrig" haha skojj! Men det blev lite för mycket för mig, haha.
Sen tog vi bussen in till stan för att träffa massa folk för att ogge sa att någon hade ring polisen, tydligen kärringarna som bodde granne huh omg! Aja så blev stan resten utav kvällen. Så skulle alla ha min klubba hela tiden? Men martin köpte en ny ;) haha. Träffade Robin med trevligt längesen sisst :) + en jävla massa andra, as kul!
 
Minns inte vad tiden var när jag gick hem, men fick gå ENSAM hem fyfan va rädd jag var. Men det var inte förräns en kille i 20 års åldern? följde efter mig! Fyfan va rädd jag var.. Såklart så tappade jag min mobil i marken men märkte de inte förräns liten stund. Så gick tbx lite och tog upp den såklart! jävla klantskalle e jag! Men då hade han hunnit ikapp mig ju?! Så tog han tag i min arm och frågade va jag gjorde ute så sent och om jag ville åka med han hem i bilen? ba nejtack?! så puttade jag till han och sprang iväg, haha allvarligt

trodde ja skulle pissa ner mig? haha. Gå hem mitt i stan brukar jag göra, men nej jag går inte hem själv igen läskigt! haha och jag brukar aldrig va rädd för sånt men ush.


Lite bilder från gårdagen:

Jag innan utgång!

Supersöta emma gumman! <3  Tyckte bilden va supersöt!

Pussbilderna som jag tiggde om hela kvälllen ;) haha. Där fick jag en iaf!

Håller ni haden? gulligt. Men chilla med boysen blondi. ;)

Harre, blondi, emz . Haha diggar bilden stenhårt!

Haha skön bild också såklart ciggen där i handen. Toffe (:

Äckliga gubben, Fyfan! Han försökte tatta min kompis mobil, så vi trakaserade
honom lite. haha!

Charmiga viktor :) ... när vi satt vid nissan & bara chillade lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0