- Have it ;)

Hej sötnosar! Ja jag lever, hehe ;$. Jag tror jag får sätta mig i skamrån (stavning?!) snart för min dåliga uppdatering, haha!  Men hoppas ni inte saknat mig och mitt konstiga tråkiga liv för mycket nu bara :D.
Men jag ska uppdater mycket nu, haha antar det är rättvist! Men jag ska aldrig lova nåt igen!
Alla vet att jag inte håller det, haha. Har svårt för att hålla saker, skärpning viccii! Aja nog om det..

Vad har jag gjort idag? Inte ett smack. Tog en lååång dusch, de va skönt! Hade en askul kväll igår med massa folk i allafall. Bra avslutan på sista helgen innan lovet tycker jag absolut!
Gårdagen: Fixade först hemma hos mig, fixade pengar av mammsen sen drog vi in mot stan & vänta där i en timme
ungefär på att Charlotte skulle komma med bussen från fbg, så hon kom väl vid kvart i tio ungefär.
Sen typ sprang vi genom stan, haha nej men nästan.. Trodde vi skulle missa bussen men vi hann precis, där hade vi tur.
Aja så tog bussen mot grötvik och där mötte Viktor upp oss sen drog vi ner mot stranden tror jag, haha.
Där va massa folk viktor varnade oss för att de kryllade utav fjortisar, haha de va väl sant antar jag.
Men vi stannade bara någon timme, två kanske? Sen började alla röra på sig mot stan så vi gick till bussen.
Haha vad som hände på vägen berättar jag inte, hemligt! Dock inget bra, så de håller jag för mig själv :p.
Aja på bussen var det livat, haha! Sen kom vi in till stan då var det såklart bråk vid nissan eller överallt?!
och såklart skulle killarna dit, förvånar mig inte ett skit... killar alltså. :)
Sen drog oscar och köpte cigg till mig och Charlotte, haha snällt!
(Nej jag röker inte,
bara fest röker så ni behöver inte göra en stor grej av det!) Det tog slut illa kvickt i allafall, huehue.

Men ah sen blev det väl att vi mest träffade massa folk,
stack hemmåt vid 4 fast jag skulle vatt hemma när Johanna stack hem dvs vid halv två...
Så ja jag låg rätt illa till när jag kom hem, haha. Men de va de värt ;).
Tog tyvärr inga bilder igår, eller jo men de va inte många. Typ en när vi satt vid österskanns.
Men lite bilder kommer iallafall ;-)



Karlsson.

Jag igårkväll innan utgång! Bytade dock kläder senare.... menmen

Magen tillhör lilla mig, eller vänta.... stora mig (: Fuck alla som säger att
jag är liten uuuh ;)

Alkohol är very very gott & kul för stunden!
Men nej det är inte bra jag vet, jag vet.

Hahaha digga denna bilden för alla snackar just när emmas mamma skulle
ta kort! Förutom lilla karlsson då, men hennes mun är alltid igentejpad, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0