you spin my head right round.

Hej bitches, höhö. Usel uppdatering idag, jag vet... Men så blir det. Försökt njuta av sisst dagen av sommarlovet, eller ah näst sissta men imon måste jag antagligen lägga mig i lagom tid... fast det vet man ju hur det blir med det, hihi *ängel*
Men iallfall kom nyss hem ifrån stan, jag är fan snart stamkund där känner jag haha! eller vi...
Träffade inte så mycket folk där idag faktiskt, rät tomt nu ikväll.
Men träffade iaf Nicco, emma, blondi & va me dem där sen drog vi till sibylla för tjockisarna skulle käka ;)
haha skojjar! Och såklart köpte dem ngn jävla barnmeny med pigelinkupong? hahahh sick.
Anyway sen började de regna så drog hem till mig en stund eller ah iaf jag o blondi de andra två korvarna körde hem
hihi <3 Bestämmde att vi skulle glo film hos Emma lite senare men det blev inget av med det heller.. suck.
Ska jag nu hitta på ikväll? myskväll hemma bara och ta det lugnt för en gångs skull? hm näää.
Låter inte kul alls.. Tror jag drar ut på vallås en sväng med babyyyyyyyyyyyyy.
Annars ringer jag fan folk och ber dem komma hit, för tråktråktråk!

skola på onsdag både förväntansfull men ändå tråkigt att lovet är slut, fyfan KYLA?! :|

Pimp my ride, graooooooooooooow!
Sexigt vi har pimpat karls moppe elr hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0