HALLoO

Godmorgon sweethearts! Eller ah iallafall för mig som vaknade nyss.. aja.
Finns inte mycket att skriva eftersom att jag nyss gick upp. Blir väl att sitta vid datan ett litet
tag sen ta och käka något. Haha vaknade med 35 sms?! Vafan vill folk.. Orkade inte äns läsa hälften ha!
Aja skulle igentligen dragit till stan med johanna men det blev inget pga att jag sover typ halva dagen, i know...
Men nu blir det ändring på det när skolan börjar från och med imorgon. Skönt att den börjar klockan 10.00 iaf!
så man slipper ställat klockan på 7... Ny skola och allting, längtar faktiskt lite fast att sommarlovet är slut är fan aldrig ett plus!
Men anyway jag skriver senare för ska fixa mig och sen dra in mot stan ändå.
puss så hörs vi senare.


Rätt så gammal bild i know, men detta va typ efter att jag hade klippt mig
och nu har mitt hår blivit as långt sen dess, ser ni skillnaden?

Kanske inte den bästa bilden, men här ser man hur lååångt hår jag har fått.
I början tyckte jag om det men nu börjar jag hata det :S. Ska nog klippa mig som på första bilden
igen, eller vad tycker ni? svara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0